Obchodní podmínky pro E-shop

ZÁKLADNÍ ÚDAJE

Vaše elektronická objednávka se stává oboustranně závaznou v okamžiku, kdy rovněž elektronicky (prostřednictvím Internetu) potvrdíme její přijetí a to na e-mailovou adresu, uvedenou v objednávce.

Plně odpovídáme za výrobní vady a případné škody vzniklé při poštovní přepravě.

Běžná dodací doba je 3 až 5 dnů.

Dopravné činí na území ČR 60,–Kč na území ČR, zvolíte-li jako způsob úhrady dobírku, doběrečné činí 36,- Kč.  
Pokud objednávka činí 1000,– Kč s DPH a více, dopravné ani doběrečné neúčtujeme. Dopravné ani žádný poplatek za úhradu neúčtujeme, zvolíte-li jako způsob dodání odběrní místo – prodejnu Moira.

Zvolíte-li jako způsob úhrady online platbu prostřednictvím platební brány Comgate, berete na vědomí, že služba je zajišťována prostřednictvím společnosti Comgate Payments, a.s. Provedenou úhradou je však Váš závazek k úhradě objednávky vůči MOIRA CZ, a.s., splněn.

Poštovné na území SK je účtováno ve výši € 5,50. Pokud objednávka činí 5000,– Kč včetně DPH (200 €), poštovné neúčtujeme.

Zásilky jsou expedovány v České republice společností Česká pošta, s.p.,, ve Slovenské republice společností Geis Parcel CZ, s.r.o.

V České republice Vám bude zboží doručeno v obvyklé dodací lhůtě do 24 hodin od expedice. O expedici budete informováni e-mailem, který obsahuje i identifikaci zásilky v systému České pošty, zásilku pak můžete sledovat v příslušné aplikaci České pošty. Informováni budete rovněž o odeslání zásilky do odběrního místa, kde pro Vás bude zboží po dvou dnech od expedice připraveno k převzetí. Nebude-li zásilka převzata do 14 dnů od expedice, bude vrácena jako nevyzvednutá.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Reklamace mechanického poškození – Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky dopravci (Geis) na: http://www.geis-group.cz (číslo reklamované zásilky = číslo balíku) nebo na lince Zákaznického servisu Geis (+420) 951 277 777. Na pozdější reklamace tohoto charakteru nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Jestliže nebyla dodávka dle vaší objednávky kompletní, bude Vám zboží zasláno dalšími zásilkami bez poštovného. Objednávku evidujeme jeden měsíc.

Pokud se zásilka vrátí jako nevyzvednutá, zákazník bude informován a dotázán na opětovné zaslání. V případě, že bude požadovat druhé zaslání objednaného zboží, bude mu vyfakturována dvojnásobná výše poštovného.

Pokud zboží nedodáme do 1 měsíce, je možno na vaši žádost objednávku prodloužit.

Zákazník může využít k vyzvednutí objednaného zboží odběrního místa.

Zákazník má možnost vrátit zboží do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu – viz Poučení o právu na odstoupení od smlouvy. Zboží je možno vrátit jak poštovním přepravcem na adresu: MOIRA CZ, a.s. | Kochana z Prachové 121 | 386 01 Strakonice, tak na adresách výdejních míst bez ohledu na to, jakým způsobem zákazník zboží převzal. Adresy odběrních míst jsou:

• Značková prodejna Moira – BRNO 2 | Orlí 20
• Značková prodejna Moira – ČESKÉ BUDĚJOVICE | Nám. Přemysla Otakara II. č. 23
• Značková prodejna Moira – FRÝDEK-MÍSTEK | J.V.Sládka 44
• Značková prodejna Moira – HRADEC KRÁLOVÉ | V Kopečku 88
• Značková prodejna Moira – JIHLAVA | Masarykovo nám. 1220/53
• Značková prodejna Moira – JINDŘICHŮV HRADEC | Náměstí míru 86
• Značková prodejna Moira – KARLOVY VARY | Dr. Davida Bechera 908/29
• Značková prodejna Moira – KLADNO | Komenského 409
• Značková prodejna Moira – KOLÍN | Karlovo náměstí 90
• Značková prodejna Moira – KROMĚŘÍŽ | Vodní 85
• Značková prodejna Moira – LIBEREC | Náměstí Edvarda Beneše 14/15
• Značková prodejna Moira – LOUNY | Pražská 109
• Značková prodejna Moira – MLADÁ BOLESLAV | Železná 159
• Značková prodejna Moira – MOST | Jaroslava Průchy 921
• Značková prodejna Moira – OLOMOUC | Ostružnická 20/332
• Značková prodejna Moira – OSTRAVA | Solná 1472
• Značková prodejna Moira – PARDUBICE 2 | Smilova 356
• Značková prodejna Moira – PELHŘIMOV | Masarykovo nám. 31
• Značková prodejna Moira – PÍSEK | Smetanova 78
• Značková prodejna Moira – PLZEŇ | Bedřicha Smetany 140/3
• Značková prodejna Moira – PLZEŇ | Americká 1125/62
• Značková prodejna Moira – PODĚBRADY | Palackého 104
• Značková prodejna Moira – PRAHA 6 – DEJVICE | Dejvická 17
• Značková prodejna Moira – PRAHA 5 – SMÍCHOV | Lidická 337/30
• Značková prodejna Moira – PRAHA 7 | Milady Horákové 684
• Značková prodejna Moira – PRAHA 1 | Hybernská 1
• Značková prodejna Moira – PŘÍBRAM | Pražská 130
• Značková prodejna Moira – TÁBOR | Palackého 349/2
• Značková prodejna Moira – TEPLICE | Krupská 27
• Značková prodejna Moira – TRUTNOV | Bulharská 138
• Značková prodejna Moira – UHERSKÉ HRADIŠTĚ | Mariánské nám. 127
• Značková prodejna Moira – VSETÍN | Svárov 956
• Značková prodejna Moira – ZLÍN | Kvítková 475
• Značková prodejna Moira – ZNOJMO | Horní náměstí 138/5

PRINCIP NÁKUPU

• Tyto stránky prezentují vybrané výrobky firmy Moira.

• Po klepnutí myší na symbol nákupního košíku u některého z výrobků počítač zaznamená Váš zájem o daný výrobek (vloží do „nákupního košíku“).

• Kterýkoli z vybraných výrobků můžete z nákupního košíku opět vyjmout.

• Kdykoli můžete změnit počet kusů některého z výrobků v nákupním košíku, poté je třeba změnu potvrdit tlačítkem „Aktualizovat košík“.

• Nákupní košík existuje pouze v paměti počítače, a pokud z těchto stránek odejdete, aniž odešlete objednávku, automaticky zaniká.

• Objednávka je registrována teprve poté, kdy vyplníte objednávkový formulář a odešlete jej.

• Pozor, pro správné fungování nákupního košíku je nutný prohlížeč, který má povolen cookies!


ŘEŠENÍ SPORŮ

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě dodávky, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

Případné spory mezi MOIRA CZ, a.s. a zákazníkem lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě zákazník – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak MOIRA CZ, a.s., doporučuje zákazníkovi nejdříve využít kontakt na MOIRA CZ, a.s., pro vyřešení nastalé situace.